czwartek, 4 czerwca 2015

Wróciłam

Oficjalnie postanowiłam wrócić do pisania po przerwie. Wiem, że pewnie was już tutaj nie ma, ale przez oceny i nawał obowiązków nie mogłam zbyt wiele pisać. Do tego popsuł mi się komputer. Zdziwiłam się kiedy pięć minut temu odkryłam że ktoś nadal tu zagląda. Mam 23 tysiące wyswietleń i 888 komentarzy za co bardzo wam dziękuję. Teraz już was nie opuszczę i będę tworzyć dalej, mam nadzieję że na wyższym poziomie niż kiedyś. W ciągu kilku następnych dni pojawi się nowy rodział. Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie
Buziaki
Ludmi

Edit: Przez ten czas sporo się zmieniło i muszę odświeżyć obserwowane blogi. Większość moich ulubionych blogerek już skończyło z pisaniem i tylko blog Lil jest nadal tak świetny i pisany regularnie jak kiedyś. Reklamujcie się, chętnie przeczytam coś nowego. Czekam na wasze komentarze.



 

13 komentarzy:

  1. Świetnie, że wróciłaś <3 <3
    Masz talent do pisania ♥
    Czekam na nową notkę ;**
    Besos ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Heejo :D
    Nareszcie!
    Bardzo cię rozumiem, w końcu każda z nas ma swoje życie prywane, ale cieszę się, że powróciłaś!
    Gratuluję tylu odwiedzin!!
    Czekam na rozdział ^^
    Kocham <33
    Buziaki :**
    <33

    ~nieogarniająca~DomciaVerdas~

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kochana wróciła! ;*
    Nie mogę się doczekać następnych rozdziałów. Niecierpliwie na nie czekam.
    I kto tu miał rację, że dużo tu nas zostało? Hm? :D
    Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jasne, że pamiętamy, Słonko ♥
    Rozumiem powód Twojej nieobecności aż zbyt dobrze, eh. Prawie codziennie wracałam do domu mega zmęczona i nawet nie miałam siły włączyć laptopa. Nawet nie chcę wyobrażać sobie, co u Ciebie się działo :<
    Twój styl pisania od zawsze był świetny ♥ Skoro teraz ma się polepszyć, już szykuję moje oczki na ujrzenie czegoś g-e-n-i-a-l-n-e-g-o *o*
    Kocham Cię bardzo i cieszę się, że wróciłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że zajrzałaś i za te wszystkie miłe słowa. Postaram się zeby teraz ten blog był jeszcze lepszy niż kiedyś :)
      Kc <3

      Usuń
  5. Świetnie że wróciłaś, wspaniałe opowiadania i nie mogę się doczekać następnego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że wróciłaś, stęskniłam się za opkiem. No tu się raczej nie rozpiszę, nie mam o czym...
    http://disastermadness-return.blogspot.com/ -> mój aktualny blog

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER!!!
    Powiem szczerze nie dawno odkryłam twojego bloga I żałowałam, że nie piszesz dalej, a tu taka niespodzianka!!

    Zapraszam do siebie ;**

    Czekam na rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo miło że mam nowych czytelników :) Rozdział dodaję jutro

      Usuń
  8. Jestem tu nowa i będę czytała ^^
    Zapraszam, u mnie nowy rozdział <3
    http://leonetta-para-siempre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana tak się cieszę, że wróciłaś :*** Nareszcie! Szkoda, żeby tak wielki talent się zmarnował. Jesteś najlepsza! <3 Powodzenia w dalszym pisaniu ;))

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj, to tylko parę kliknięć