sobota, 8 listopada 2014

Rozdział 16 - Może się przekonamy?

Violetta
 
   Obudziłam się około godziny 11 i rozejrzałam się po salonie. Wczoraj zasnęliśmy w trakcie oglądania filmu. Oczywiście nie horroru, tylko komedii, bo Lu znowu panikuje. Chociaż szczerze mówiąc kiedy opowiadała mi o tym śnie to też byłam zaniepokojona. Do momentu kiedy wspomniała o Fede, bo to jest nierealne. Ale oczywiście moja genialna siostrzyczka wczoraj siedziała minimum dwa metry od Federa i ciągle na niego zerkała, żeby sprawdzić jak wygląda i nic do niej nie docierało, że to wszystko to jakaś bzdura. To chyba koniec horrorów dla nas wszystkich.
   Podniosłam się z kanapy i spojrzałam na podłogę na której było pełno popcornu, trzeba to posprzątać zanim Olga wróci, ale nie chcę ich obudzić odkurzaczem, Leon i Lu słodko śpią. Nagle rozległy się strasznie głośne dźwięki "Luz, camara, accion", wydawane przez Federico grającego na gitarze. Lu strasznie szybko się podniosła spadając przy tym z kanapy i posłała chłopakowi złowrogie spojrzenie. Trochę się między nimi pozmieniało jak widać. Ale mam wrażenie, że niedługo Ludmiła wyleczy się z tej paranoi, bo byli piękną parą. Leon w przeciwieństwie do Lu tylko się zaśmiał i powiedział:
   - Jeszcze się zemszczę.
   - Powinniście już wstać, jest późno - odparł z uśmiechem. - Lu, idziemy do studia? - zwrócił się do blondynki, która pokręciła głową.
   - Odpuszczę sobie dziś zajęcia - powiedziała krótko i poszła na górę.
   - A ja muszę już iść do domu - oznajmił Leon. - Pa Violu.
   - Ja też się zbieram, zaraz mam zajęcia z Beto - powiedział Włoch i wyszedł za moim chłopakiem a ja szybko sprzątnęłam popcorn i po cichym "Proszę" weszłam do pokoju blondynki. Siedziała przy komputerze niezwykle czymś zaczytana.
   - Co to? - spytałam podchodząc bliżej i spojrzałam na ekran monitora.
   - Zapytaj.Onet - odparła gapiąc się w ekran.
   - "Jak poznać czy mój chłopak to zombie?" Ludmiła ogarnij się!
   - Daj spokój - odparła krótko. - Odpowiedzi są żałosne.
   - Na przykład? - spytałam z czystej ciekawości.
   - "Takim dzieciom nie powinni dawać komputera", "Naoglądałaś się za dużo filmów" lub "Jeśli spotykasz się z zombie to musisz mieć niewielkie wymagania - oznajmiła poważnie blondynka a ja zaśmiałam się pod nosem.
   - Lu wyłącz to i się nie ośmieszaj, chcesz żeby Fede się o tym dowiedział? - spytałam. Ludmiła czasami robi dziwne rzeczy i nie do końca jej rozumiem, za to Camila niczego się nie boi i właśnie dlatego ma pewną paranoję i lubi się tym popisywać. Nie ogarniam tego. Musiałam wyłączyć komputer za Ludmiłę, bo ona nie ogarnia, że to był tylko sen i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. - Idę się przejśc do studio - oznajmiłam wychodząc z jej pokoju, w tym domu zwariuję. Po drodze postanowiłam wpaść do Leona, który mieszkał niedaleko.

   - Ciekawe co cię tutaj sprowadza - powiedział z uśmiechem po otworzeniu drzwi. - Czyżby Ludmiła zwariowała?
   - Zgadłeś - zaśmiałam się. - Fajnie byłoby wykręcić im wszystkim taki numer...

Leon
   - Dobrze rozumiem? Mamy was nabrać? - spytałem dziewczynę, która tylko się zaśmiała.
   - Ja i tak się nie nabiorę - oznajmiła.
   - Serio? Może się przekonamy? - zasugerowałem. - Jestem pewny że ciebie też zaskoczymy - powiedziałem pewnie.
   - Jacy my?
   - Zobaczysz - powiedziałem i wziąłem do ręki bluzę. - Idę do studio, a ty? - spytałem podając jej rękę.
  - Ja też - powiedziała Violetta smutno i wyszliśmy z domu. Szliśmy w zupełnym milczeniu a ja nie wiedziałem co powiedzieć lub jak ją pocieszyć.
   - Co się stało? - spytałem w końcu.
   - Nic, po prostu brakuje mi już zajęć w studiu, muzyki, tańca... Bez tego czuję pustkę - powiedziała.
   - Brakuje ci mamy? - spytałem a Vilu przytaknęła. Byliśmy już prawie w studiu. Przekroczyliśmy próg studio i otoczyli nas przyjaciele.
   - Leon?!? Skąd wy tu...? Przecież byliście porwani - powiedziała szybko zdziwiona Fran.
   - Nie powiedziałaś im? - spytałem Violettę.
   - Zapomniałam - wyszeptała z uśmiechem. - Wczoraj Diego nas znalazł - powiedziała Violetta głośniej a wszyscy zaczęli się do nas przytulać. Trochę dziwnie to wyglądało. W sumie to nie wiem jak mogliśmy zapomnieć ich poinformować o naszym powrocie do domu, aż dziwne że Lu i Fede nic nie powiedzieli ale Ludmiła żyje ostatnio we własnym świecie. Wszyscy opanowali się dopiero, kiedy Pablo zawołał ich na zajęcia. Violetta poszła razem z Francescą, a ja zawołałem Marco do sali śpiewu.
   - Widziałeś SMS?
   - Tak i pokazałem go Diego i on też się zgadza - powiedział Meksykanin. - Masz już konkretny plan.
   - Mam już ogólny pomysł, ale czekam na wasze sugestie - powiedziałem. - Zaczniemy jutro wieczorem, ale trzeba tu zwabić Rafę Palmera. W sumie łatwiej by było gdyby Camila wiedziała o wszystkim, bo ona tylko może popsuć nasz plan, wiesz dobrze, że nie tak łatwo ją przestraszyć.
   - No to tym razem nam się uda - powiedział Brod wchodząc do sali. - O czym gadacie?
   - Violetta stwierdziła, że nie dam rady jej nabrać - powiedziałem. - Dlatego obmyślamy plan. Dołączysz się?
   - Jasne - odpowiedział - Więc jakie są szczegóły?

~*~*~*~

Oto jeden z najkrótszych rozdziałów w historii tego bloga, pisany na komputerze wuja podczas wyjazdu. Miałam ten rozdział w moim popsutym laptopie i musiałam przepisywać to wszystko jeszcze raz. Nie miałam głowy do tych wszystkich szczegółów, dlatego nie jest zbyt rozbudowany. Nie liczę na to, że wam się spodoba bo mi jakoś nie przypada do gustu, dlatego nikomu go nie dedykuję. Postaram się jak najszybciej dodać następny.
Spojler z rozdziału 17:
- Esmeralda spotyka się z Germanem
- Chłopacy dokańczają plan
- Diego poznaje Martę

Kocham Was <3

33 komentarze:

  1. Wrócę
    Camila Verdas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem
      Świetny rozdział, twój brat ma wyobraźnię
      Rafa Palmer? Haha ciekawe co dalej
      Obsesja Lu - to jest bardzo oryginalne
      Czekam na kolejny rozdział
      Buziaki

      Usuń
    2. Wiem że ma wyobraźnię i to aż za wielką. Gdybyś słyszała jego opowieść o tym jak Tomas rabuje sklep. To jest aż tak głupie ze fajnie byłoby to dodać jako rozdział. I moim zdaniem ten wątek z Rafą jest dziwny ale wy przekonacie się o tym niedługo
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Boski !
    Lu jakąś obsesję złapała xD
    Ciekawa jestem czy chłopakom uda się przestraszyć dziewczyny :) Czekam na kolejny rozdział ;*
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz <3
      Plan chłopaków jest skomplikowany ale prawie im się uda...

      Usuń
  3. CUDO!!!!
    Ludmi ma jakąś obsesję....
    Chłopaki jakiś plan obmyślają ^^
    Ciekawe czy im się uda przestraszyć dziewczyny... Choć Halloween się już skończyło :))))
    Ale po co im Rafa Palmer??????
    Czekam z niecierpliwością na next <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaah ich plan jest bardzo pomysłowy i nie tylko Rafa im się przyda. Co prawda u nas Halloween się skończyło ale dzisiaj rano oglądałam Austina i Ally i jakoś złapałam ten klimat. Tym razem pospieszę się z nextem i dodam go w środku tygodnia
      Buziaki:*

      Usuń
  4. Dieguś <3 Marta
    UUuuu.... A potem Lusi odbije i tyle będzie! Tak, dokładnie tyle. Biedna Lu... Jak liczysz na okey odpowiedź to nie 'zapytaj.onet'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo... W rozdziale 18 już chyba będą razem. Lusi na razie odbija ale jej przejdzie. Ja się przyzwyczaiłam ze na zapytaj.onet nie ma mądrych odpowiedzi, ja też na ogół nie odpowiadam mądrze i sensownie chyba że chodzi o serial Violetta ❤

      Usuń
  5. Hey! :)
    Przepraszam, że tak długo nie komentowałam, ale mam problem z komentowaniem na phonie. Musisz, jednak wiedzieć, że ciągle tu zaglądam, a jak pojawia się nowy rozdział tojestem szczęśliwa. Przepraszam... Ty tak ładnie u mnie komentujesz, a ja ??? Co raz bardziej uświadamiam sobie, że jestem najgorszą bloggerką na świecie. :(
    Okey, przejdźmy do rozdziału.
    CUDO!!! Jak każdy :)
    Nie powiedzieli im??? Jak to???
    Plan chłopaków i Rafa Palmer??? Nie mam zielonego pojęcia co chcesz zrobić :/
    CUDO!!!
    CUDO!!!
    Sorry, powtarzam się :/
    Jesteś najlepszą bloggerką, a zarazem najwspanialszą siostrzyczką :D

    KC,
    Twoja siosrzyczka <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że jesteś.
      Prawda, przez chwilę myślałam, że się obraziłaś, ale pisałaś na asku
      Nie nazywaj się najgorszą bloggerką, bo wcale taka nie jesteś.
      Z tym planem chłopaków zdradzę ci najważniejszy szczegół - cały pomysł na rozdział mam od brata i to on wszystko obmyślał więc jest trochę bez sensu. Z tym Rafą też
      Dziękuję Ci za te miłe słowa
      Twoja siostrzyczka
      Fedemiła Forever
      (Sorry za anonima ale odpisuję z tabletu)

      Usuń
  6. No Ludmi, widać lubi romantyczne filmy.
    UUUuuuu SMSy
    Wspaniały rozdział, ale zbyt któtki :( Czekam na kolejne, ale dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że rozdział jest zbyt krótki ale bardzo się śpieszylam i pisałam go drugi raz. Następne na pewno będą dłuższe

      Usuń
  7. Boskie <3
    Cześć jestem nowa i miło mi będzie jak wpadniesz i po komentujesz <3
    Ale śliczny wygląd <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤
      Miło mi że zajrzałaś
      Na pewno wpadnę na twojego bloga w wolnej chwili

      Usuń
  8. Genialny :*
    Nie mogę doczekać następnego rozdziału <3
    Z nie cierpliwością czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo *,*
    Oj Lu Lu :D
    Ciekawe jaki plan ;)
    Czkema na next <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że taka świetna blogerka tu zajrzała
      Mam nadzieję że zagościsz tu na dłużej
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Cudowny rozdział
    Ciekawe jaki plan mają chłopacy
    Hahah obsesja Lu, oby jej przeszła
    Całuski :*
    Ari

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie tu nie było, bo miałam za dużo nauki :(
    Nie miałam nawet czasu na oglądanie V3 :o
    Napisałaś fajny rozdział
    Rafa Palmer? Ciekawe o co chodzi
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje kochanie dodało rozdział a świat stał się lepszy!!!Przynajmniej na pewno dla mnie i dla v~lover które znają taki cudny blog jak twój!!!
    Chłopaki i Rafa Palmer??Jeszcze Beto i wyjdzie nieźle pokręcony,zajefajny,boski plan!!!
    Mam nadzieje że dziewczyny (nie) dostaną zawału ze strachu!!!
    Ale pamiętaj!!!Liczę na ciebie i mam nadzieję że będzie to twój najlepszy rozdział a poprzeczkę masz baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo wysoko!!!
    Już nie mogę się doczekać next
    buziaczki

    ~nieogarniająca~DomciaVerdas~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale ta poprzeczka nie jest zbyt wysoka. Ty piszesz lepiej.
      Buziaki:*

      Usuń
  13. Cudowny
    Jestem pozno wieem :(
    Ale i tak bomba!
    Zapraszam -----> violanowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że zajrzałaś
      Na pewno wpadnę do ciebie

      Usuń
  14. BOSKI *>*
    Hahah, Lu świruje XD
    Ten pomysł z Fede zombim to mi się skojarzył z występem Ruggusia w U-mix, pewnie się tym inspirowałaś, nie? :***
    A czo chłopaki tam knują?! :3 Chcą ściągnąć Rafę Palmera? :D
    Fajnie już się nie mogę doczekać następnego, jak tylko znajdziesz czas ;***
    Powodzenia i życzę dużo weny i dużo czasu ;)
    ~AniaPasquarelli♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właściwie nie inspiracja tylko sen, który miałam po obejrzeniu tego odcinka:D
      Dziękuję <3 I mam nadzieję że dokończę rozdział do jutra <3

      Usuń
  15. Omg *.* ślicznie piszesz kocham te twoje opowiadania ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj, to tylko parę kliknięć