sobota, 20 września 2014

Przepraszam + 1000 odwiedzin tego bloga

Przepraszam 

   Nie ma rozdziału i nie wiem czy się pojawi. Nieważne, jak bardzo się staram i tak nie mogę nic napisać, coś mnie blokuje i nie wiem co z tym zrobić. Chyba najlepszym wyjściem byłoby ominięcie tego rozdziału, który jest w zupełnie nie moim stylu. Przepraszam, że musicie to czytać i obiecuję, że się poprawię. Chcę wam bardzo podziękować za to, że jesteście i czytacie. Szczególnie Laguna, Lil i Lodo. Zawsze, kiedy widzę, że jest komentarz wiem, że to wy. Kocham was <3. I chcę jeszcze podziękować Julii Verdas i Pani Pasquarelli, chociaż jesteście u mnie od niedawna. W czwartek miałam już 1000 wejść, co jest dla mnie wielkim sukcesem. W końcu miałam bloga zaledwie 18 dni.  Strasznie się cieszę z tego powodu i liczę na to, że ta liczba będzie się powiększać. Cieszę się, że tu jesteście. 

 

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda ci się napisać rozdział
    Przecież zawsze ci to wychodzi
    Ale rozumiem, że ciężko ci coś wymyślić
    Jeśli chcesz to mogę ci pomóc
    Yey, dziękuję, że o mnie wspomniałaś. Nawet nie wiesz jak się teraz cieszę
    My też cię kochamy
    I gratuluję tysiąca odwiedzin
    Zdecydowanie zasłużyłaś
    PS: Śliczny gif :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię też tak mam.
    Gratuluję tylu odwiedzin.!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że mnie też wymieniłaś.
    Kochaniutka, trzymam kciuki.
    Wierzę w ciebie. Nie poddawaj się.
    Jesteśmy z tobą. Ja, jak mi się nie chce
    napisać posta, myślę o tym, że
    moi czytelnicy czekają ma następny rozdział i to mnie motywuje. :D
    Czytałaś u mnie rozdział 8? Jest trochę
    O Fefemile :) .
    Pozdrawia, całuje i cały czss trzyma
    kciuki
    Julia Verdas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa
      Faktycznie, pomyślę o czytelnikach.
      Już się biorę za tworzenie
      Oczywiście, że przeczytałam
      Wpadam do ciebie codziennie <3

      Usuń
    2. Np. Właśnie cię zmotywowałam. :D
      :*
      Julia Verdas

      Usuń
  4. Gratuluję Ci odwiedzin
    Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno należały Ci się te wyświetlenia.
    Masz TALENT.
    Wierzymy, że napiszesz rozdział.
    Trzymamy kciuki !
    Jednemu pomaga muzyka.
    Możesz spróbować.
    Oglądanie filmów.
    Lub filmików na YT...
    Albo czytanie opowiadań innych...
    A może zajrzysz do mnie ?
    http://angel-del-amore-violetta.blogspot.com/
    i jeszcze jeden !
    http://sobre-el-cielo-violetta.blogspot.com/
    dla mnie zaszczytem będize jeśli wpadniesz i może zaczniesz czytać i komentować ?
    Ale to twój wybór !
    Pozdrawiam !

    Całuję, Stevie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. W pełni zasłużyłaś na tyle wejść :)
    Twój blog jest cudowny :*
    Cieszę się, że o mnie pamiętałaś
    I cieszę się, że jesteś i mogę czytać to opowiadanie o moim kochanym, przystojnym, cudownym Federico ♥

    OdpowiedzUsuń

Proszę skomentuj, to tylko parę kliknięć